Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent / Asystentka Biura
Obowiązki:
- Obsługa biurowego telefonu, maila, poczty biurowej i przesyłek kurierskich
- Koordynowanie kalendarza biurowego
- Organizacja podróży służbowych – rezerwacja noclegów, kupowanie biletów lotniczych, rozliczanie delegacji
- Koordynacja szkoleń – organizacja logistyki i komunikacji z uczestnikami
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy oraz współpraca z działem księgowo – kadrowym
- Zamawianie materiałów i artykułów biurowych
- Mile widziane doświadczenie na stanowisku administracyjno-biurowym
Wymagania:
- Biegła obsługa komputera
- Znajomość obsługi urządzeń biurowych i pakietu MS Office
- Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielności
- Umiejętność pracy z dokumentami i dbałości o szczegóły
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego – będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Umowę o pracę / zlecenie
- Prywatną opiekę medyczną
- Wewnętrzne eventy, szkolenia i wyjazdy pracownicze
- Dofinansowanie szkoleń i kursów