Możliwości dla Ciebie

Nasz proces rekrutacyjny

1

Rozmowa na start

Na tym etapie nasz zespół rekrutacji przedstawi Ci szczegóły oferty pracy. Będziemy też chcieli dowiedzieć się więcej o Twoich umiejętnościach i doświadczeniu, które będą kluczowe dla potencjalnego przyszłego pracodawcy. Daj nam się poznać z najlepszej strony.

2

Spotkanie rekrutacyjne

Kolejnym etapem procesu rekrutacji jest rozmowa z osobą ze strony klienta/pracodawcy – może to być przyszły przełożony, członek zespołu lub kilka osób zaangażowanych w dany proces. Ty poznajesz firmę klienta, klient poznaje Ciebie 🙂

3

Feedback

Dbamy o to, by po każdym spotkaniu udzielić Ci feedbacku. Jednocześnie chętnie dowiemy się też jakie są Twoje odczucia i na ile dana oferta pracy odpowiada Twoim oczekiwaniom. Doświadczenia kandydatów są dla nas ważne tak samo jak potrzeby klientów.

4

Złożenie oferty

Ostatni etap procesu rekrutacji zależy od finalnej decyzji klienta, czyli Twojego potencjalnego pracodawcy – jeśli cały proces przebiegł pomyślnie, złożymy Ci ofertę pracy – przedstawimy wszystkie warunki i pomożemy rozwiać wątpliwości.

5

Finalny feedback

Jeśli jednak rozmowa rekrutacyjna nie poszła po Twojej myśli i nie będziemy mogli złożyć Ci oferty pracy, wskażemy obszary, w których możesz coś zmienić/ulepszyć, co w efekcie sprawi, że w przyszłości przejdziesz pozytywnie podobny proces rekrutacji.