Wróć

Konsultant / Konsultantka Infolinii Obsługowej w Dziale Contact Center

City / remote:
Bydgoszcz
Industry:
Call Center

Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Konsultant / Konsultantka Infolinii Obsługowej w Dziale Contact Center

Obowiązki:

  • Odbieranie kontaktów przychodzących (telefon, livechat, email) oraz wykonywanie kontaktów wychodzących (telefon, email).
  • Udzielanie informacji na temat zasad korzystania z Funduszy Europejskich, w tym umawianie spotkań w punktach informacyjnych na życzenie klienta.
  • Wsparcie w wypełnianiu formularzy.

Wymagania:

  • Rok doświadczenia w pracy na infolinii lub w obsłudze klienta opierającej się na komunikacji na odległość.
  • Umiejętność szybkiego czytania, wyszukiwania informacji oraz uczenia się – praca wymaga samodzielnego przeglądania dokumentów urzędowych oraz swobodnego poruszania się w treściach o charakterze prawnym (przepisy, regulaminy).
  • Wysoka kultura osobista oraz nastawienie na zdobywanie nowych umiejętności.
  • Nienaganna dykcja oraz umiejętność poprawnego pisania pod presją czasu.
  • Znajomość języka polskiego na poziomie C1 – obowiązkowa.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 – mile widziana.
  • Status studenta – mile widziany.
  • Wykształcenie – minimum średnie – obowiązkowe.
  • Oświadczenie o niekaralności.

Oferta:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie w wymiarze od 80 do 168 godzin miesięcznie
  • Godziny pracy: dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00 z możliwością dopasowania grafiku do dostępności pracownika
  • Płatne szkolenie merytoryczne oraz techniczne
  • Praca stacjonarna z możliwością zmiany w hybrydową po zakończeniu okresu wdrożenia

Czekamy na Ciebie!

Prześlij swoją aplikację na adres hello@newdigitalstreet.com lub wypełnij formularz poniżej.