Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Kierownik ds. Zarządzania Marką
Twoje obowiązki będą obejmować:
- Prowadzenie jednej z naszych kluczowych marek w dziedzinie artykułów gospodarstwa domowego
- Kierowanie projektami marketingowymi, gromadzenie i analiza danych dotyczących trendów, rynku i konkurencji.
- Skuteczne zarządzanie portfelem produktów w celu utrzymania naszej pozycji lidera w kategorii.
- Nadzór nad procesem wprowadzania nowych produktów oraz wzmocnienie wizerunku marki poprzez różnorodne działania marketingowe.
- Współtworzenie i kontrolowanie budżetu marketingowego marki oraz ścisła współpraca z innymi działami wsparcia.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe na kierunku: marketing, zarządzanie, ekonomia lub pokrewne
- Minimum 4-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmach z branży FMCG,
- Doświadczenie w prowadzeniu marek z rozbudowanym, cross kategorialnym portfolio
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny (praca z centralą w Grecji)
- Doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu marką w międzynarodowym środowisku
- Wysoka świadomość biznesowa, wyczucie rynków i trendów
- Elastyczność, nieszablonowość w myśleniu oraz odwaga do podważania status-quo
- Strategiczne myślenie i wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz adaptacja do zmieniającego się, dynamicznego środowiska
- Czynne prawo jazdy kat B
Oferujemy:
- Interesującą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę ze znanymi markami
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i kompetencji
- Pakiet szkoleń
- Możliwość przystąpienia na atrakcyjnych warunkach do prywatnej opieki medycznej
- Programu Multisport oraz ubezpieczenia na życie
- Atrakcyjne rabaty na Nasze Produkty